måndag 21 september 2009

Typ seklets fynd!


Ja okej, det kanska var lite överdrivet, men ta mej sjutton inte långt ifrån.

Jag ÄLSKAR stövlar. Höga stövlar är såå snyggt till kjol, men jag har så himla kraftiga vader att det är (har varit !) omöjligt att hitta stövlar jag fått på mig.

Tro mig, jag har letat ÖVERALLT, och i alla möjliga prisklasser. Hade satt gränsen till 2000:-, men det har inte hjälpt. Jag har inte hittat några som har funkat. Tror jag har letat i fyra-fem år nu, och hade faktiskt gett upp.

Tänkte att det väl får vänta tills jag lyckats gå ner i vikt och vaderna förhoppningsvis blivit lite smalare.

Var iaf på vårt Ica Maxi och skulle handla mat idag. Kikade på skoavdelningen efter fodrade gummistövlar till barnen (det hade de inte), men där hängde ist helt nyuppackade damstövlar. Snygga skinnstövlar i klassisk enkel modell. Helt släta utan konstiga krussiduller.

Extrapris för 499:- ist 699:- , vilket redan det var jättebilligt.

Såg en liten lapp som stack ut där det stod "extra vidd" och de såg onekligen himla vida ut i vaden.

Hängde tillbaka dem, men tänkte att "va f*n, jag kan ju iaf prova"!
De passade! Helt otroligt! Haha, bästa snygga stöveln för bara 499:-

Funderar faktiskt på om jag skulle åka tillbaka i morgon och köpa ett par till, i reserv.

(och ja, bilden är usel, men den är från IcaMaxis sida. Fixar egen bild senare)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för kommentaren. Visst är draken till salu. Egentligen gjorde jag honom till julmarknaden som jag ska sälja på men jag hinner ju virka fler :). Kontakta mig gärna ifall du är intresserad av att köpa den.

    Hälsningar
    Sofia

    SvaraRadera