måndag 28 september 2009

I löööv Panduro

Jag förstår inte vad det är som gör att jag alltid dras till Panduro, men det kliar i fingrarna så fort jag ser deras skylt (eller sida på nätet för den delen)

I går svor jag visserligen som bara den när jag försökte lägga en beställning på deras sida, och det plötsligt blev felmeddelande hela tiden, men det löste sig till slut och jag lyckades genomföra min beställning.

Nu ska jag bara vänta på paketet, som innehåller massor av fina papper, stämplar, färger. burkar, band och klistermärken. Det blev massor för bara dryga 800:-, men så var det ju rea också.

(egentligen borde jag inte beställa så mycket som ett frimärke, med tanke på hur det ser ut i mitt arbetsrum, men hur ska jag kunan låta bli?)

Jag behöver mitt pyssel, mina tyger och garner och papper och............

I just löööv it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar