torsdag 6 januari 2011

Lite gjort....

.....och fortfarande mycket kvar.
Men just nu orkar jag inte mer, faktiskt!

Är trött, har ont och blöder. Borde lägga mig, men vet att så fort jag ligger så får jag så jävla ont i rygg och höfter att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tabletter hjälper inte just nu, av nån anledning, och jag vet fan inte vad jag ska göra.
I natt vaknade jag tre gånger i timmen, så det blev verkligen inte mycket sömn.

Iaf, barnens kläder blev sorterade (och en del utsorterat!) och inlagda i garderob och byrå. Det som plockades bort ska dels ut på Tradera och dels till Brödet och Fiskarna. Få se om jag hinner börja med auktionerna i morgon, eller om det får bli efter helgen ist.

Har börjat städa inne på stora toaletten också, men det blev bara halvfärdigt innan jag gav upp. Kanske inte skulle lagt mig på alla fyra för att skura golv?

Är bjuden på bröllop på lördag och hoppas verkligen att jag mår så pass bra att jag orkar gå. Ska gå igenom garderoben i morgon och se vad som finns i klädväg, så har jag det klart iaf.
Skulle nog behöva en ordentlig utrensning i mina garderober också frstn. Knökfulla är dem, men inte mycket som används :-(

Nej, nu väntar sängen. Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar