lördag 22 januari 2011

Film- och musikfynd




Alla upplevelser är bra upplevelser :-)

Nåja, ibland är det mest av sentimentala skäl man utsätter sig för vissa saker. Hittade följande dvd-box och cd-skiva hos Ginza, och av just sentimentala skäl var jag tvungen att köpa dem.

Terror på Elm Street-boxen är ju en klassiker, liksom Magnus Uggla som står för en mängd minnen under tonåren. Alla minnen har sin egen låt liksom.

Egentligen skulle jag ju inte handla sånt här onödigt nu, men jag kände att det var ett nödvändigt köp iaf.
Billigt blev det ju, bara 197:- inkl frakt.

Låtarna på skivan är:

1. Kung För En Dag
2. Vittring
3. Jag Mår Illa
4. Varning På Stan
5. Fula Gubbar
6. Nitar & Läder
7. Staffans Matematik
8. Passionsfrukt
9. Dansar Aldrig Nykter
10. Hotta Brudar
11. IQ
12. Mitt Decennium
13. Johnny The Rocker
14. Pom Pom
15. Skandal Bjotis
16. Jånni Balle
17. Centrumhets
18. Jag Skiter
19. Stockholms Heta Nätter
20. Vi Ska Till VM
21. 4 Sekunder
22. Hallå
23. Baby Boom
24. Astrologen
25. Trendit Trendit
26. Hand I Hand
27. Mälarö kyrka
28. Trubaduren
29. Joey killer
30. Victoria
31. Jag Vill
32. Visa
33. Raggarna
34. Ska Vi Gå Hem Till Dig
35. Ge Livet En Chans
36. Sommartid
37. Morsan E'okej
38. Ja Just Du Ska Vara Gla
39. 1:a gången
Vad jag ska lyssna och minnas när de kommer hem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar