söndag 16 januari 2011

Klädhögar överallt

Ja, det går fort att fylla upp med klädhögar när man börjar riva i kassar och lådor med urvuxna plagg.
Har iaf börjat sortera och fota en del som är helt nytt och som bara blivit liggandes oanvänt. Känns ju dumt att ha det som hyllvärmare om man kan få in en slant på det ist.

Lite edsamt är det ju att sälja av det ändå, för det känns som att man förlorar lite av glädjen jag hade när jag köpte kläderna och såg barnen framför mig i plaggen. Nu när de inte blivit använda så blir det lite som att jag förlorat tillfället jag såg fram mot.

Så är det ju förståss inte alls, men lite trist är det ju att alla fina kläder blivit liggandes i garderoberna.

Bättring ska ske på den fronten, så mindre impulshandlingar alltså.

En hel del plagg har lagts ut på en säljsida på Facebook, så förhoppningsvis ka någon nappa. Några ytterplagg la jag ut på Blocket häromdagen, men där har ingen varit intresserad ännu :-(

Nu väntar Solsidan som ska ses på datorn, och efter det är det dags att försöka sova.

Mycket som ska göras i morgon minsann ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar