söndag 2 januari 2011

Laddar inför morgondagen

Ja, kl 7.30 i morgon bitti är det dags att infinna sig på Kvinnokliniken för inskrivning, och nån gång under morgondagen är det dags för operation. Igen!

Jag vet inte om jag är nervös egentligen, men jag ljuger om jag påstår att jag inte bryr mig alls. Det är trots allt en operation och sövning, och det finns ju alltid en liten risk att nåt kan hända. Men nej, jag ska inte tänka så nu.

Sonen med flickvän var hem en snabbis för att få lite datasupport och lite sena julklappar. Småbarnen blev förståss jätteglada, så trots att de kom mitt i deras nattning så fick de vara uppe lite längre.

Nu är de iaf i säng och jag ska nog lägga mig jag också. Är ju trött hela tiden, och med tanke på att jag ska upp tidigt i morrn så.......

Datorn och sudokutidningen får följa med som sällskap, för jag gissar att det blir några timmmar i sjukhussängen.

Jaja, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar