onsdag 16 mars 2011

Ja herrejävlar minnsann

Dagar blir veckor, blir till månader & år. Hur kan det gå så fort?

Själv har jag nog stannat upp tidsmässigt. Gör inget särskilt och har heller inga planer på nåt särskilt att göra framöver.
Har dessvärre heller inga drömmar och önskningar om nåt jag vill göra. Inget alls. Försöker föreställa mig saker, och funderar sedan på om jag skulel vilja göra det, men nej.

Det känns som att jag lever att icke-liv. Jag existerar, men inte mycket mer. Tittar mig omkring, på de saker som betytt mycket för mig tidigare, men som nu inte längre är nåt särskilt.
Går runt i huset som jag (trodde?)älskade, men känner inget särskilt längre. Skulle jag kunna tänka mig att flytta härifrån? Ja, antagligen.

Antar att det behövs beslut och förändringar i mitt liv, för jag tror att mitt mående beror på en depression. Jag vantrivs med så mycket saker att jag helt enkelt slutar bry mig för att orka med.

Hur ska jag gå till väga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar