torsdag 17 mars 2011

Bokfrossa del 2

Jag är en sucker för just böcker. Älskar dem. Läser i princip allt även om jag såklart har mina favoriter.

Älskar även att äga böckerna, så att bara låna dem på biblioteket för att läsa dem fungerar inte, även om jag verkligen älskar bibliotek också.

Slökikade på bokus.se nyss, och klickade hem dessa: dvd-boxarna Spöfångaren och Julgransplanteraren för 129:- tillsammans. Perfekt att lyssna på när det är läggdags för barnen.













Köpte även en bok jag väntat på i många många år, och det är Jean M Auels senaste om grottflickan Ayla, De målade grottornas land. Den släpps den 29 mars så jag får vänta dryga veckan på den, men det överlever jag nog.



En av mina favoritböcker som barn fick hamna i korgen också, och det är Linneas årstidsbok. Underbar bok om vad som händer i trädgården under året. Hoppas förståss att barnen ska gilla den lika mycket som jag.

Sist men inte minst blev det en bok om paketinslagning. Jag älskar att slå in paket fint. Vill ju att presenten ska vara vacker redan när man får den i sin hand, och gärna med ett fint handgjort kort till.
Hoppas på lite nya ideér och inspiration med den här boken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar