fredag 18 mars 2011

Dagens "to do"

Har precis slängt i mig dagens lunch vilken bestod av en McFeast-meny från Mc Donalds. Ingen höjdare direkt men man vet vad man får, och dessutom var det gratis då vi fått kuponger från McD då de klantat sig med vår beställning sist vi åt där.

Än så länge har jag hunnit med att lämna barnen på dagis, åt till stan, varit upp på Psyk och pratat med dotterns läkare, hämtat medicin på apoteket, handlat mat på Ica Maxi, varit på Ikea och köpt 10 st blomkrukor Bladet och två garderobsblommor, skjutsat dottern till Rusta och sedan hem, och avslutningsvis in en sväng på Coop Forum för lite mer mat och några böcker till halva reapriset :-)

Nu ska jag ta med mig kaffet in till matrummet och damma av fönsterbrädorna och byta ut blomkrukorna mot de nya jag köpte idag.


blomkrukan "Bladet" från Ikea, 49:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar