torsdag 17 mars 2011

Babysteps

Så kallas det när man ska göra saker i liten skala, lite i taget, lugnt & försiktigt typ......

Jag utmanar mig själv i morgon. Bara några få saker på en lista som jag faktiskt ska försöka få gjort.

* Prata med psyk ang dotterns medicin.
*Åka till Ikea för att köpa nya krukor till alla orchideérna i vardagsrummet & matrummet (Ikea har halva priset på alla krukväxter & blommor i morgon!)
*Ringa min älskade lilla pappa (drar mig för att göra det pga hans demens)

*Ta ner julgardinerna, julduken, de röda kuddfodralen och julstjärnan i vardagsrummet.
*Städa klart i vardagsrummet.
*Vattna alla blommor på nedervåningen.
*Tömma bordet & bänkarna i matrummet.

Så, det får bli mina små babysteps för i morgon. *pepp, pepp*

Nu ska jag dra mig mot sängen, efter att jag tagit lite extra smärtstillande. Vill få sova en natt utan att vakna av den där vidriga värken i benen :-/

Sov gott........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar