fredag 8 oktober 2010

Vi går och går och går........


Ja, tanken är väl iaf att vi ska börja gå nu. Idag hämtades nämligen vårt helt nya kanonfina löpband på Team Sportia. Du hittar all spännande info om det HÄR.
Vi pratade om att skaffa ett förra helgen, och i måndags åkte vi och tittade på det och bestämde oss ganska fort. Köpte det direkt, men hämtade det inte förrens idag, då jag skulle ha tömt ur lite ur vårt sovrum först för att få ordentligt med plats.
Ganska dyrt (9499:- på extrapris!), vilket gjorde att jag tvekade lite, men å andra sidan så ska jag se pengarna som en viktig investering i min och sambons hälsa.
Vi måste både börja röra på oss ordentligt, och det här känns som en bra början.
I morgon ska jag rensa lite mer i sovrummet, och sen ska sambon få ta hjälp av någon för att släpa upp nästan 100 kilo löpband på övervåningen.
Jag hoppas det funkar bra ;-)
Nu ska barnen nattas *mys*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar