torsdag 21 oktober 2010

Inför op, etapp 2

Skrev långt men såklart strulade det och allt försvann :-(

Så, jag förkortar det nu.

God morgon, eller nåt.........

Blev väckt 5.45 för att hinna få lite kaffe i innan 6.00 när jag senast får dricka nåt innan operationen, som är i eftermiddag.

Har tankat på mitt Comviqsurf igen (igår tog det 6 timmat att göra av med en veckosurf för 89:-!!!!) för att kunna uppdatera lite nu, och strax ska jag ta ännu en dusch med Hibiscrub för att göra mig bakteriefri ;-)
Resten av dagen fram till op ska tydligen tillbringas i sängen för att inte "smutsa ner mig" i onödan.
Ska tydligen få Oxycontin och morfin lite senare också, i förebyggande syfte innan operationen.

Just nu har jag ont i hela kroppen efter natten (jävla sänghelvete!), men känner mig hyfsat lugn.

Lugnet före stormen...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar