fredag 1 oktober 2010

Du är placerad i kö.......

..... och har just nu köplats 4. Ja, då kan man ju tro och hoppas att det ska gå fort, men icke då. jag sitter i kö till 1177, och nu har jag väntat i snart 30 minuter, och innan dess satt jag i kö lika länge till min vårdcentral.
Till slut kopplades jag bort, vilken kändes jävligt frustrerande.
Huvudet bultar som fan, plus blixthuvudvärken som kommer vid minsta ansträngning. Jag är trött, känner mig svag och utmattad, och jag orkar fan inte bara vänta och vänta........

Men vad har jag för val? Så visst, jag fortsätter väl vänta då. Hade tänkt hinna med en dusch och städa lite innan barnen ska hämtas på dagis, men det kan jag ju tydligen glömma.

"nu har du plats ett i kön, och det är snart din tur......."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar