måndag 4 oktober 2010

Fyndshopping på Panduro

Jag VET, jag HAR för mycket pysselsaker. Massor faktiskt, och jag älskar det :-)

Att kunna göra precis det jag vill, när jag vill det är skönt. Att kunna välja bland hundratals vackra papper och märken, stämplar och band och annat skoj är ganska mysigt.
Vill barnen pyssla så har vi hur mycket som helat att välja på :-)

Jag har gått i säkert två veckor och dreglat över Panduros rea. Fyllt i ordrar och sedan loggat ut eftersom jag inte kunnat motivera mig att jag behövt mer ändå.

Idag gjorde jag iaf en ny beställning, och hela 105 artiklar hamnade i kundkorgen. Såå himla mycket fina saker, och ändå hade jag lätt kunnat beställa ännu mer. Jag lyckades dessutom glömma klistret jag verkligen behövde :-/

Nu är det bara att vänta på paketet, som kommer att kännas som en jättejulklapp när det kommer.

Får väl se till att det finns lite utrymme i arbetsrummet tills dess......

Det blev en lååång lista med kul pyssel.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar