tisdag 17 november 2009

Tv-kväll & hårfärgsgnäll

Idag är det tv-maraton. Ugly Betty, Desperate Housewives och sist Christine. Det är ett måste på tisdagar, fast idag borde jag gjort annat istället, läs städa färdigt mitt arbetsrum.

Ja, jag håller på, mer eller mindre engagerat. Idag fanns det ingen direkt lust, så jag färgade håret istället. Där handlade det inte direkt om lust heller, utan snarare ett måste!

Har behövt det ett tag men skjutit på det, men efter en grundlig titt i spegeln idag insåg jag att läget var kritiskt.
Inte nog med att den råttfärgade utväxten brett ut sig ordentligt, men nu syntes det tom några små gråa hårstrån.

Det var bara att plocka fram färg och sätta fart. Hann precis få i det innan Ugly Betty, och i reklamen före Desperate blev det en snabbursköljning.

Ser bra ut så här långt iaf :-)

........ och fan vad det kliar i nacken........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar