tisdag 17 november 2009

Bra besked

Japp, idag känns det lite bättre. Var på koll hos läkaren idag, och trycket vara "bara" 141/82, vilket är kanonbra för att vara jag.
Hade inte vågat hoppas på det, men nu känns det bra. Nu ska vi bara se om det fortsätter hålla i sig, för gör det inte det blir det ingen operation för mig
:-(

Direkt efter mitt läkarbesök var det sambons tur, som skulle träffa sin läkare (lika bra att klumpa ihop allt samma dag!)
Jag och barnen köpte 2 bananer i cafeterian för 15:-!!!!, lånade lite böcker på sjukhusets bibliotek under tiden (Lilla Prinsessan, Nicke Nyfiken , Halvan mfl), och hann med att leka lite i mottagningens väntrum.

Hur kan två barn låta som en hel dagisavdelning?

När vi ändå var i stan passade vi på att köpa lite presenter till sambons kompis dotter som nyss fyllt tre år och en första julklapp till sonen. Dessutom världens sötaste retroinspirerade MEMO med gulliga djurbilder.

Jag var tvungen att ha det, trots att vi har flera olika memo hemma, och visst är det gulligt?

Avslutade med hämtkebab för att göra den sena lunchen lite snabbare, och sen hem till stöket igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar