fredag 6 november 2009

Men vad f*n

Det hugger, drar och bränner över vänstra bröstet. Det strålar ut från bröstet mot armhålan och fortsätter hugga till även där.
Det känns som att det tynger över bröstet så att det blir svårt att andas, och om jag iaf försöker ta ordentliga andetag hugger det i ryggen.

Håller jag på att dö? Det känns f*n som det just nu.

Och ja, jag skulle kunna pallra mig iväg till sjukhuset, men det gör jag inte. Jag inbillar mig att de kommer att se mig som värsta hypokondrikern (hur nu det skulle gå till, efterssom jag aldrig går till läkaren!) och det vil jag ju inte.

Nä, då stannar jag hemma ist, fortsätter klaga och må skit.

På fredag ska jag till läkaren för koll av mitt blodtryck, så jag frågar väl om det andra samtidigt då.

På fredag ja, den 13. Få se vad jag får för "kul" besked då :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar