lördag 7 november 2009

Presenter, lasagne och skräckfilm

Jag och stora dottern tog en snabb sväng på stan idag för att inhandla present till sambon som fyller år i morgon, och dessutom firar Fars Dag samtidigt.
Skriver inte vad det blev, men jag tror han gillar det.
Skönt, och kul, att få lite "kvalitetstid" med stora tjejen utan de små som alltid pockar på uppmärksamhet.

Kikade lite på Lagerhaus också, och det som inte finns där finns ingenstans. Var hittar de alla grejer?
En "chainsaw-pizzaslicer" tex! Totalt nödvändigt, eller inte?
Doftljus i ALLA tänkbara (och otänkbara med för den delen) dofter, men inte det jag ville ha.

De hade nån kampanj på bäddset, så 2 valfria påslakan och 2 valfria örngott för bara 299:- Kanske ingen superkvalité, men det fanns jättemånga fina mönster så jag ska nog passa på och köpa nåt kul till barnen.

Stora dottern fick en julklapp i förväg från New Yorker, och blev jätteglad :-)

Även Panduro fick en snabbtitt, men idag köpte jag faktiskt inget alls. Måste ju gå igenom allt pyssel jag redan har hemma. Trist, jag vet, men nödvändigt!

Hemma blev det lasagnetillverkning till ett halvt kompani, på sambons begäran. Två stora ugnsplåtar blev det, så någon låda lär det väl bli i frysen.
Tårta bakar jag i morgon med barnen.

Efter nattning av de små filurerna och disken omhändertagen blev det filmtajm för mig och sambon.

Vi har varit på väg att se den lääänge, men inte kommit till skott. Jag hade inga som helst förväntningar på den, men den var iaf ganska bra.


Drag me to hell

Nu väntar sängen och slötittande på tv.

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar