måndag 5 oktober 2009

Vad är det för fel på McD´s personal?

Jag är allergisk och äter inte ketchup. (jag är allergisk mot ungefär tusen andra saker också, men det tar vi inte upp här)
Ibland äter vi på McD, och då brukar jag äta cheeseburgare. Den innehåller ketchup, så alltså beställer jag den utan ketchup. Hur enkelt som helst. En cheeseburgare utan ketchup!

De senaste gångerna har jag fått den MED ketchup i 7 fall av 10. Detta trots att jag poängterat att den ska vara utan ketchup, och detta trots att det tom suttit en etikett utanpå pappret när jag fått den, där det stått "utan ketchup"!
Och likt f*rbannat så har hamburgerj*veln varit fullkletad med ketchup!

Vad är problemet? Vad är det ni inte fattar i "ingen ketchup"? De flesta brukar vara (relativt) trevliga när min sambo, arg som ett bi ibland, går tillbaka och ifrågasätter felet. Vissa anser dock att det inte är något problem alls.
-"kan du inte bara skrapa av ketchupen då?"

NEJ, det kan jag inte. Jag tål inte ketchup, jag blir S J U K av det. Därför beställer jag mat utan ketchup.
Det betyder att jag inte vill ha den på hamburgaren. Inte alls. Inte någon gång alls.

Som min 3:åring säger: -"fattaru?"

Fattar ni det McD? Jag vill inte ha ketchup!!

(och idag tillhörde personalen vi reklamerade till den trevliga sorten, så vi fick 4 menyer tillgodo. Alltid något!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar