tisdag 6 oktober 2009

Jobbigt

Äldsta dottern mår dåligt igen, och jag kan inget göra för att få henne att må bra.
Eller dåligt igen....... Hon mår ju aldrig riktigt bra, men nu är det värre.

Min lilla tjej, mitt hjärta. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig, att du kunde göra som när du var liten. Krypa upp i min famn och bara bli kramad.
Nu hjälper inte det för att skrämma bort det onda längre. Det onda och hemska bor inuti dig, och jag vet inte vad jag ska göra för att du ska få må bra igen.

Jag försöker verkligen, så mycket jag kan, men det hjälper inte.

Älskade älskade Du, hjälp oss att hjälpa dig.

Jag har försökt få tag på dig i flera timmar nu, och efterssom jag vet att det är en extra jobbig dag idag gör det mig så orolig när du inte svarar på sms och samtal.

*håller tummarna för att allt ändå är okej med dig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar