måndag 12 oktober 2009

Ger det resultat?

Äter medicinen jag fick mot mitt höga blodtryck, men vet inte om det har gett någon effekt ännu. Min läkare sa att trycket skulle börja sjunka inom ett dygn, men det är inget jag känner av iaf.
Mår däremot vansinnigt illa, och har en hemsk huvudvärk. Har ätit massor av tabletter, men det känns hela tiden som att något pressar ihop huvudet utifrån.
Har nog aldrig haft sån huvudvärk förut, och det känns lite läskigt faktiskt.

Har dessutom någon ångestliknande känsla i kroppen, och vet inte om det beror på blodtrycket eller om det är början på nya ångestattacker.
Får hög puls, blir kallsvettig och har svårt att andas.

Vad fan ska jag göra? Föröker att fokusera på annat, men det är svårt när känslan är närvarande hela tiden, och rädslan för att drabbas av stroke eller hjärtinfarkt finns ju hela tiden.

Blä, blä, blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar