måndag 5 oktober 2009

Kan man isolera med tyg?

Sorterar i mitt arbetsrum för att få någon slags ordning där, men kommer av mig hela tiden. Får en idé här och en idé där, och det måste ju testas direkt.

Ja iaf, igår hann jag faktiskt en hel del, och gick igenom tyger i lådor och hyllor. Nånstans vid 600 meter slutade jag räkna. Vad ska jag göra av det? Vad ska jag göra MED det?
Sambon tyckte att vi skulle isolera vinden med det, men hell no, inte med mina älsklingar inte :-)

Nejdå, det var ingen allvarlig tanke med det, men frågan kvarstår. Vad ska jag göra med allt tyg?
Jag har iofs masor av ideér, men har jag tiden till det?

Och utöver tygerna så är det tusentals meter band, spetsar, trådrullar, mönster......... och sen alla pysselgrejer, papper, färger, klistermärken........

Nej, jag har inga sysselsättningsproblem iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar