måndag 21 december 2009

Med tummarna i ........

Jag har f*n inte fått ett dugg gjort idag. Hade tänkt (och behövt!) göra massor, men i det här fallet var det inte tanken som räknades.

Dessutom har barnen varit som två flipperkulor hela dagen. De har varit här och där hela tiden. Hoppar i soffan, slänger ut leksaker i hela lekrummet, kladdar ut Play´Doh i halva köket, slåss och bråkar med varandra, jagar katten..........

Den lilla energi jag möjligtvis kände i morse försvann fort, men jag ska försöka hitta tillbaka till den nu när de somnat. Ja, dottern sover iaf och sambon sitter hos sonen nu för att även han ska träffa John Blund.

Kanske kan vi få iaf ite gjort efter det, även om jag mest längtar efter att få slänga mig i soffan och titta på alla missade avsnitt av Days .

Nu ska jag ta en kopp kaffe och vänta tills klockan blir typ åtta. Då är nämligen en tävling avgjord, och jag tror att jag möjligtvis kan ha en liten liten chans att vinna den.
*håller en tumme*
Snart vet jag ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar