söndag 20 december 2009

Depp & snyft

Vet inte vad det har varit med mig idag, men jag har börjat gråta hur många gånger som helst utan anledning.
Jag läste en artikel i en tidning, och vips så grät jag, jag såg en kort snutt på tv och vips så grät jag, jag plockade in disk i skåpen och vips så grät jag.

Antar att det är nån hormongrej (när ska jag ha mens frstn?) för annars vet jag inte vad det beror på.

Hela dagen har gått åt till småplockandeutan att nåt vettigt egentligen blivit gjort. Plockat lite här och plockat lite där.

Barnen har varit ute i pulkabacken, sonen har blivit "beroende" av ett Nicke Nyfiken-spel på nätet, som han lärt sig snabbt som sjutton.

Pyttipanna till middag och en hel påse Ahlgrens bilar till kaffet (vilket gav ont i magen och viktångest)

Ja, det var väl hela dagen det, lite korfattat.

Nu väntar Nicholas Cage på tv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar