fredag 24 maj 2013

Idag ska vi inte klaga ;-)

Himla bra dag :-)

Har fixat med poolen hela dagen, grävt (nåja, sambon grävde iaf, jag fick mest kratta och plocka ut sten), vi har varit och  köpt sand till att jämna ut marken med och sen stora projektet med att montera poolen.

När vi var i stan passade vi på att käka lunch på Toscana. De har så galet god kebabtallrik, och jag tyckte att vi kunde unna oss det idag. Mysigare att äta där för också ist för att köpa hem det och äta.
Ungarna går äta av våra portioner för de är så himla stora. 
Idag delade jag med Lucas, så det blev halva portionen var och det räckte absolut för mig. Drack vatten till och snålade med såserna så det känns ändå bra. 

När vi ätit hämtade vi sanden och sen  hem och tömma vagnen och kärra och kratta ut sanden. När vi åkte tillbaka med vagnen till stan köpte vi varsin glass på McD och handlade lite saker på Lidl, utöver bröd och yoghurt även block med fina tjocka färgade pysselpapper för bara 24,90/st.
Har köpt dem förut så jag vet att de är bra :-)

Hemma igen blev det en hel del krattande av sanden för att få ett helt jämnt underlag, och sen började vi montera själva poolen.
Hej, vilket jobb!

Well, vi fixade det och nu står den där och i morgon ska den fyllas :-)

Nu ligger jag i sängen och kollar på Biggest Loser på tv4play och snart är det sovdags.

Nattis :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar