måndag 15 februari 2010

Humörsvängningar

Vet inte vad som är fel, men de senaste dagarna har jag gråtit "bara sådär" utan anledning. Eller ja, nån anledning finns det ju säkert, men ingen jag är medveten om iaf.

Kommer på mig själv med att gråta flera gånger om dagen.

Antar att jag är helt slut psykiskt, av flera skäl faktiskt.

Många tankar som snurrar i huvudet, bla besked jag fått och beslut som måste tas mycket snabbare än jag hade tänkt och trott.

Kan man spela med livet som insats när man vet att man bara har 20% chans att vinna?
Vill, och behöver antagligen, prata med någon om alla tankar jag har, men det finns ingen att pratat med.
Ingen jag kan öppna mig för, och egentligen ingen som vill höra heller.
Jag fortsätter bära mina tankar ensam.......... och tiden går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar