onsdag 8 juli 2009

What the hell

Igår när jag handlade på Ica så skulle jag som vanligt betala med mitt Ica kort. Det funkade inte. Vi försökte igen. Samma resultat. Kassörskan slog det manuellt. Hell no!
Transaktion ej godkänd, sa datorn.

(och jag VET att det finns pengar på kortet, då jag så sent som i månadssskiftet fyllde på det).

Jaja, betalade med bankkortet ist, så ingen fara. Väl hemma så ringer jag till servicenumret för att kolla vad som hänt. Då är inte min personliga kod godkänd längre. Det funkar inte!
Testar på nätet också, men samma sak.

I går kväll kollar jag lite på lindex.se , och gör en beställning (skriver iaf i en beställning) och när jag ska betala via mitt lindexkonto tar det tvärstopp. Köpet godkänns inte. Jag kollar min personliga sida (alla transaktioner, köputrymme och skuld står där) och allt är som det ska. Det finns gott och väl köputrymme för mitt lilla köp.

Aja, tänker att det kanske beror på överbelastning på deras sida eller nåt.

Nyss loggar jag in för att fortsätta beställningen, och gör ett nytt försök att betala. Samma j*kla besked. Går in på den personliga sidan igen för att kolla numret till kundtjänst (som fö hade stängt precis när jag kollade, typ fem över fem. SKIT!
Iaf så ser jag ist att hela mitt konto är nollat. Inte en siffra finns. Allt är borta!

Är det nån som hatar mig? Är det ett straff?
Vad är det som händer?

*så himla arg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar