torsdag 30 juli 2009

Vagnens vara eller icke vara

Har en jättefin vagn (ja, eller nio om man ska vara exakt) som jag verkligen gillar, men varför är jag då inte helt nöjd?
Det dyker upp nya vagnar HELA tiden, och jag vill ha varenda en. Nej, mina barn behöver ingen ny vagn. Det är snarare så att de snart ska sluta med vagn helt & hållet.
Det är väl därför det känns så jobbigt. De är ju stora nu, eller iaf så stora att vagnperioden snart är förbi.

Hittade iaf en jättefin beg Urban Jungle på Blocket och tänkte jag kunde ha den som extravagn. Helt onödigt förståss. Velade hur länge som helst, och fick tom sambon att lova att åka och hämta den om jag ringde.
Problemet var ju bara att jag inte till 100% kunde övertyga mig själv om att vi verkligen behövde den.

Nej, jag ringde aldrig. Och det känns ändå helt okej. Faktiskt!

Jag får dras med mina fina Phil & Teds ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar