tisdag 7 juli 2009

Såå trög idag

Orkar inget och får absolut ingenting gjort idag.

Det här måste göras idag, fast jag inte vill:
  • Laga mat till sambon & tonårssonen (småbarnen åt rester från igår tidigare). Klart!
  • Fixa matlåda till äldsta sonen. Klart!
  • Ringa och gratta älsklings-systerdottern på 3:årsdagen. Klart!
  • Sortera alla (en stor jäkla driva) papper på barbordet i köket. (tur att vi inte äter där!)
  • Vattna blommorna på nedervåningen.
  • Fota småkuddarna jag sydde igår, så annonserna kan läggas ut.
  • Lägga ut annonserna.
  • Städa av köksbänkarna.
  • Dammsuga i matrummet.
  • Sortera alla skor i hallen ( med tanke på skomängden så bor vi 15 personer här) Klart!
  • Ladda ner VBÅ. Klart!
  • Orka se VBÅ. Klart!
  • Dammsuga & torka av köksgolvet.
  • Hämta min nya dator på MediaMarkt. Klart!
  • Hämta mitt paket från H&M hos lokala macken.

(och just NU kokar riset över *svär*)

  • Torka av spisen.
  • Packa ett paket som ska skickas i morgon (fina Barbapapa-lampan) Klart!

Ja, det var väl det. Och här sitter jag............

Jag börjar väl med grattiset :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar