lördag 3 november 2012

Dan före dan

Och då menar jag inte före dopparedagen, utan dagen före dagen då mamma dog.
I morgon har det gått 16 år. Jag fattar det knappt, 16 år.
s e x t o n å r !
Att vara utan mamma är fruktansvärt trots att jag är vuxen. Så många gånger jag behövt henne. Så ofta jag velat berättelse saker, fråga om saker, behövt råd och stöd.

Du saknas oss, varje timme, varje dag och varje vecka.
Så enormt älskad ❤

Idag tände vi ljus för dig. För dig, för vår älskade dotter, för mormor och morfar.
För Mio och Tolle.
För er alla som vi älskade och förlorade.
Går sorgen över? Saknar man mindre? Nej, den där elaka taggen sitter där, djupt i hjärtat och gör sig påmind varenda dag.

Mina älskade, ni finns hos mig. I tanke och hjärta, alltid ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar