onsdag 17 mars 2010

Jaha........

Alldeles nyss ringde sköterskan från bröstmottagningen upp igen, och inte fan blev jag klokare på det samtalet.

Dock något förbannad, för det visade sig att det svar min läkare på bröstmott skulle ha skickat till min läkare på kvinnokliniken för 6 veckor sedan, skrevs och skickades förra veckan.
Dessutom har han tagit beslutet att inte operera mig nu när mitt blodtryck är så högt och ostabilt.

Alltså, jag VET att det inte är optimalt att göra operationen nu, men hur lång tid har jag på mig? Hur länge kan jag vänta innan det är försent?
Jag bad om en tid med läkaren, men sköterskan sa att hon nog kunde fixa en telefontid ist.
Jag vill gärna pratat med honom själv, för den här operationen känns ganska akut för mig.

Hon skulle återkomma under dagen med besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar