torsdag 6 juni 2013

Dyngrak och däckad

Ja, så mådde jag igår även om orsaken var feber och frossa, huvudvärk from hell, tjock och svullen hals som sved och rev så fort jag försökte dricka el äta. 
Efter att ungarna gått till förskolan la jag mig igen (när hände det sist liksom?) och vaknade fem timmar senare.
Klädde mig och hämtade dottern, och sambo hämtade sonen på väg hem från jobbet så det slapp jag iaf :-)
Åkte in en snabb sväng till stan tillsammans och handlade lite på Rusta, bl.a. en dynlåda till barnens badleksaker, lite hygiengrejer till pappa och lite annat krafs.
På hemvägen köpte vi med pizza och kebab till middag, och sen slappade vi i solen medans ungarna badade :-)

Tyvärr mådde jag skit iaf så det blev tidigt i säng, filmen Sarahs Key och sen slötittande på tv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar