måndag 17 juni 2013

Dagens vikt, och lite annat

Blev lite förvånad, och glad, när vågen visade på 112,4 kilo :-)

Iofs vet jag ju att jag äter ordentligt och inte  har fallit för nån glassfrossa eller snabbmatsfällan. Okej, jag HAR ätit på McD när jag och stora dottern var och handlade häromdagen, men då blev det en cheeseburgare och en latte och inget mer.

Igår var lillasyster här och hämtade sina barn som hade sovit över, och då fikade vi ute. Två små hemgjorda chokladbollar blev det, men det är tamej sjutton det enda jag "unnat mig". Unnat och unnat frstn, för faktum var att det inte var så gott när jag kände sockersmaken i munnen.

Nej, sånt känns inte som en uppoffring att avstå ifrån :-)

Solen skiner och idag åker sambon bort över ett dygn så jag och barnen blir ensamma. Vid lunch ska jag på utvecklingssamtal inför första klass med sonen och innan dess ska jag plocka lite i vårt sovrum.

Tjing :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar