måndag 20 februari 2012

Ännu ett år klokare ;-)

Japp, idag är det minsann min födelsedag. Inte för att jag gör så stort väsen av den, men kommer och går gör den ju iallafall ;-)
Inte för att åldern på något sätt alls framkallar någon ångest hos mig. Jag gillar att bli äldre, klokare förhoppningsvis och med fler erfarenheter i bagaget. Inte alltid så trevliga, men ofta ändå lärorika.

Sambo och tre av barnen väckte mig med frukost på sängen och en stunds mysigt småprat innan det var dags för äldsta sonen att bege sig mot arbetet.
De små skulle ha gått till dagis men blev kvar hemma med feber ist. Sjuklingar har vi alltså gott om här just nu.

Något stort kalas blir det inte idag men äldsta dottern kommer och fikar alldeles strax och jag har bakat vanlig kladdkaka, björnbärskaka och det blir nog en sats muffins också. Ikväll lyxar vi med hämtmat från bästa thairestaurangen.

Känns som ganska lagom firande :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar