fredag 22 juli 2011

Orkar fan inte mer

Vet att jag har låtit vikten skena iväg, IGEN!!! Ställde mig på vågen idag, och den visade 115,7 kilo.
Vill jag dö? Vill jag vara ett berg, en stor fet klump som knappt orkar ta mig upp för trappan. Som knappt orkar knyta skorna och som inte orkar springa och busa omkring med barnen?

Nej, det vill jag ju förståss inte svarar jag då. Konstigt då att jag tydligen inte tar tag i det. Att jag inte gör något åt det!

Varför?

Jag vet inte. Jag vill gå ner i vikt. Vill orka vara en bra mamma som kan och orkar leka. Vill vara en flickvän som ser bra ut, som vill hålla sig frisk för sin familjs skull.

Nåt gör att jag inte satsar till 100% nån längre tid, och ibland undrar jag om det inte beror på nån jonstig slags feghet.

Att jag faktiskt gömmer mig bakom min fetma.............

Jag är en 115,7 kilos fegis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar