söndag 26 september 2010

Shoppingrace

Nu har jag varit i varenda jäkla affär i HELA Västerås, och det finns ingen, INGEN, knallrosa fleecefilt i en endaste affär.
Igår var vi i typ alla centrumbutiker och idag har vi averkat de på Erikslund och på Hälla, och det finns ingen filt i rätt färg. Flera som går lite mer åt det lila hållet (snygga för all del, men fel färg just nu!) eller såna som går mer åt rosarött vilket inte heller funkar.
Gahhh, jag blir galen.

Tänkte ju vara effektiv och göra färdigt beställningen innan jag ska opereras efterssom jag inte vet hur jag mår efteråt, men det verkar skita sig totalt :-(

Barnen har uppfört sig som apor snällt sagt, vilket jag iofs förstår efter att ha sprungit ut och in överallt.
Sambon har inte klagat, men dock suckat :-/

Några andra små fynd har fått följa med hem ist. Bla ett litet fat som ska stå i badrummet uppe, med sand, stenar och vita blockljus på. Clara ska få fixa till det senare.
Lite tyg från Ikeas barnavdelning, en snygg 3 literskastrull/gryta från deras 365-serie till kampanjpris 29:- ist för 129:- och två 4:pack vita blockljus.

På Ica Maxi hade de "ta 3 bet för 2" på alla damtoppar och linnen, och jag hittade faktiskt tre i min storlek. Där köpte vi även en overall till lillgrabben för bara 199:-. Jättesnygg i klart turkost och svart. (fanns även i helsvart, grön/svart och rosa/svart, i strl 92-140 cl)

Vintersockor och lite mat fick också följa med hem, och vi avslutade med att åka hem till dottern med lite "beställd" mat från McD.

Nu väntar chili con carne och ris, och sen ska sambon ut i trädgården och jag upp på övervåningen och städa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar