måndag 27 september 2010

Ångest

I morgon är det dags. Eller ja, iaf nästan. I morgon ska jag läggas in på avd och på onsdag morgon ska jag opereras.
Jag vill fan inte. Eller jo, jag vill egentligen, men jag vet inte om jag vågar faktiskt.
Jag ÄR rädd för ev följder, för att det ska hända nåt konstigt, rädd att jag ska förlora allt som har med det sexuella att göra.
Orolig för att få en "klimakterieshock" :-/, när äggstockarna är helt borta och det inte längre produceras något östrogen.

Fan, varför måste jag bestämma mig öht? Kunde jag bara inte sluppit den där jävla cancergenen!?!

Och varför har jag fortfarande huvudvärk? Nu gör det inte ont hela tiden, men ist kommer det som kraftiga stötar eller "elshocker" utan förvarning, som gör djävulusiskt ont. När jag böjer mig fram, hostar, pratar för högt eller vrider på huvudet.
Det känns fan ännu värre än den konstanta värken.

Håller jag på att bli galen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar