torsdag 11 juni 2009

Mammografi, broderi och Meandifynd

Och VARFÖR händer det alltid nåt med datorn när man skrivit ett långt jäkla inlägg,
som plötsligt bara går upp i rök?
*svär argt*

Skit samma, jag orkar iaf inte ta om allt. Jag har varit på mammografi idag, och det såg bra ut :-)

Skulle ha storstädat, men efterssom barnen uppförde sig som en apflock på uppåt-tjack så avslutade jag det med ogjort ärende sas. Det var inte ens nån mening med att försöka vara effektiv!

Har lagat stortjejens favoritjeans idag (tog tre timmar och var som att lägga pussel typ!Testade lite broderier idag också, med resultat över förväntan :-) (dock inte på dotterns jeans!)
(sen började symaskinen jävlas och då gav jag upp)

Fick mail från en Meandi-säljare jag handlar av en del, och passade på att fynda lite till lilltjejen. Kanintunika, kaninstrumpor, kalasklänning och limegröna frottébyxor. Mjukt, skönt och lekvänligt, och det gillar vi ju.


När det sen är extrapris och man får det hem till dörren är ju shopping som allra bäst :-)
Nu ska jag se en film och dricka vin.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar