fredag 29 maj 2009

Firad i förväg



Var inne i stan och handlade lite (Ica Maxi, Lindex & Mc Donalds), och sist smet sambon in på ToysRùs för att köpa en radiostyrd båt åt barnen (eller hur, för jag vet nog vem som gillar såna leksaker mest *s*)
När vi kom hem fikade vi lite, och grejade med den STORA båten till barnen. När jag gick in med disken ropade han ut mig igen, och barnen kom springande med ett stort paket.

De (han egentligen förståss) hade köpt en jättefin docka till min lilla Barbiesamling, och barnen ville så gärna ge den direkt, så det blev ett lite tidigare Mors Dag-firande.

Jag blev verkligen jätteglad för dockan, för senast igår stod jag på ToysRùs och tittade på den. Hon är såå fin :-)






Filmen ovanför är den allra första reklamfilmen som gjordes för Barbie. Lite kul för någon kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar