söndag 22 september 2013

MBJ, Mitt Bästa Jag :-)

En av mina absoluta favoritbloggare Jeanette skrev om ett projekt hos en annan bloggare, och det hoppar jag gärna på :-)
Här kan du läsa om det: http://www.mariahelander.se/?p=5676

Under fjorton veckor kommer vi att få ta del av det här:

1 Vecka 39 – Börja rätt. Vad är mitt bästa jag?
2 Vecka 40 – Självempati – grunden till att lyckas
3 Vecka 41 – Gröna smoothies – naturens eget livselixir
4 Vecka 42 – Mindfulness att leva i nuet
5 Vecka 43 – Vart är jag på väg – sätt rätt mål.
6 Vecka 44 – Kost för just min kropp
7 Vecka 45 – Rörelse – börja långsamt och orka hela vägen
8 Vecka 46 – Varför gör jag inte det som är bra för mig? – Återfall eller kontrollerade avsteg.
9 Vecka 47 – Hur ska jag hinna – ta itu med vardagsstressen.
10 Vecka 48 – Så länge jag andas hoppas jag – andningsövningarna som stärker dig
11 Vecka 49 – Goda råd till mig själv – självreflektion
12 Vecka 50 – Att unna sig att må bra – om självsabotering
13 Vecka 51 – Reflektion och nya vanor.
14 Vecka 52 – Väl mött mitt bästa jag.

Jag ser fram mot det med öppet sinne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar