torsdag 3 februari 2011

Vad hände?

Stora dottern krisar ordentligt, och det har varit två långa telefonsamtal med henne idag. Tyvärr har jag inte kunnat hjälpa henne alls, och det gör ont i mig att jag som mamma inte kan göra nåt för att få mitt älskade barn att må bättre.
Ska ringa psyk i morgon och kräva svar från dem, för det här kan inte fortsätta. Då kommer hon inte orka stanna kvar här hos oss.

När jag skulle klä av mig för att krypa ner i sängen och se film efteråt upptäckte jag att mina ben och fötter svullnat rejält på eftermiddagen. Kikade på vågen och ser att jag gått upp 3 kilo under dagen, bara sen i morse!!!!!!
Blodtrycket kollade jag nyss och det var hyfsat, men jag litar inte riktigt på min mätare. Blir förståss orolig som sjutton, för sist det blev såhär var jag inlagd i sex dagar.

Nu ligger jag med fötterna högt och hoppas det ger med sig under natten. I morgon ska jag ringa läkaren och fråga vad som händer med min kropp egentligen, för det dyker upp konstiga saker hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar