tisdag 3 augusti 2010

Nu är jag rustad för trista dagar


Med tanke på att det halvkassa vädret tydligen inte tänker upphöra beställde jag några filmer från cdon.com häromdagen.

Idag landade paketet i min brevlåda, snabbt som vanligt!

Rea förståss och jättebra pris. Betalade 364:- inkl porto, och då har jag hela 19 timmars film att se fram mot.
Tillbaka till Eden har jag tänkt se sedan jag läste boken för (håll i er!) 21 år sedan, men jag har inte kommit till skott ännu.
Mia & Klara gick ju på tv, men då såg jag inte serien. Nu ska jag iaf göra det, så kanske jag slipper lite Solsidan-abstinens också, för Mia Skäringer har ju en av huvudrollerna där. Det är väl nu i höst som nästa säsong av Solsidan kommer på tv, och det längtar jag efter :-)
Corpse Bride är ju lite halvsöt sådär ;-) , så den vill jag ju också ha.

Inte för att vi inte har filmer att se redan, men just filmer är ju en shoppingfavorit för både mig och sambon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar