onsdag 28 juli 2010

Men vad f*n nu då.......

Med nya blodtrycksmedicinen jag fick för ett tag sen har trycket legat bra, nästan för bra faktiskt.
Ist för runt 160/115 som det varit länge har det legat runt 125/75. Min läkare har varit helt förundrad, för så bra resultat hade de inte väntat sig.
Nu planeras det för min första operation, där äggstockarna ska tas bort, och en sänkning av mitt BT var nödvändigt först.

Men..... senaste veckan har jag känt av nåt i kroppen, och jag har kollat mitt BT med min mätare hemma. Plötsligt ligger trycket på runt 150/100, och så har det varit en vecka nu.

Då blir det ingen operation ändå :-(

Nu ska jag, på "läkarorder", vila och bara ta det lugnt. Hey, jag har två småvildar hemma. Nån som missat det? Lätt att bara vila då liksom.

(Skit, nu blev jag ju ledsen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar