torsdag 15 april 2010

Panduro är en drog

Panduro lockar fram sidor hos mig som jag inte visste fanns. Får mig att bli intresserad av saker jag inte trodde var möjligt och får mig att vilja pyssla mera. (som om det vore möjligt!?)

Att få botanisera bland deras hyllor i lugn och ro, utan barn, eller sambo för den delen. Njuta av allt smått & gott som finns. Allt det där som väcker ett habegär man inte trodde fanns, som får det att krypa i fingrarna efter att få börja klippa, klistra och skapa.

Jag älskar Panduro, på riktigt.

Ibland har man dock inte möjlighet att njuta av deras butik, men se, då finns deras websida.

När barnen lagt sig och disken är undanplockad så kan man ta sin kopp kaffe och bläddra sig runt bland artiklarna på deras enormt välfyllda sidor.

Med 20% rabatt på hela sortimentet har jag nyss klickat hem lite papper & stickers, samt ett gäng med nya fina förvaringsmappar till alla fina designark.
Ska bli skönt att få ordning på alla mina papper som just nu förvaras på ett högst tvivelaktigt sätt.

Snart kommer Lyxfällan på tv, och efter det väntar nog sängen tillsammans med ett gäng värktabletter. Jag har så JÄVLA ont efter dagens biopsi av knölarna på halsen.

Förhoppningsvis ska det iaf visa någonting nu. Jag skulle ju vilja veta vad 17 det är för nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar