måndag 12 april 2010

Lite Panduro-fynd

Nej, jag behöver inget från PAnduro egentligen men då jag ändå skulle släppa av stora dottern precis brevid Panduro sprang jag in och kikade. Hoppades på lite påskpyssel till 70 % rabatt til nästa påsk, men det fanns inte så mycket kvar.
Istället blev det en liten hög med tygstuvar, som ska bli ett, eller flera, små lapptäcken. Ljuvliga tyger i vitt, rött & rosa för en pytteliten peng.

Ett litet album som ska scrappas till systerdotterns födelsedag och ett ark med klistermärken till sonen.

Summa summarum 160:-, som togs av presentkortet jag fick av stora dottern.

På Coop Forum fyndades flera pysselböcker till barnen, som i vanliga fall kostar 45:- och nu såldes ut för 15:-/st. Några spadar och reastrumpor till sonen fick också följa med hem.

Billig köttfärs och chickennuggets blev det också, och så det vanliga som mjölk och juice och det där andra.
Varför har jag plötsligt så himla taskig matinspiration? Får googla efter recept tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar